Zákaznícky servis

Doprava a platba

SPÔSOB PLATBY

  • Platobná brána poskytuje inovatívne online platobné riešenia.Jednoduché a rýchle online overenia realizované zabezpečeným šifrovaným pripojením na rozhranie spoločnosti

  • Úhrada vopred na bankový účet. Po prijatí platby, Vám bude tovar odoslaný vami zvolenou prepravnou spoločnosťou bez dobierky. Číslo účtu : SK67 7500 0000 0040 2880 0235 (ČSOB)

  •  V hotovosti (bez možnosti platby kartou)

 

 SPÔSOB DOPRAVY

ZÁSIELKOVŇA (Packeta) Z POINT 2,50€
  • (Zásielkovňa je pohodlný, rýchly a cenovo výhodný spôsob doručenia objednávky z TVOJFON.sk. Môžete si ju bežne vyzdvihnúť  do 2 dní na vami zvolenom výdajnom mieste, ktoré si vyberiete. Výdajných miest Zásielkovne je viac ako 1 000, sú na „každom“ rohu a nové neustále pribúdajú. Zásielka vás tam počká 7 dní. Na jej vyzdvihnutie stačí vedieť heslo, ktoré vám bude zaslané.)

DPD 3,50€

  • štandardné doručovanie do 1 pracovného dňa v rámci Slovenska
  • 3 bezplatné pokusy o doručenie
  • Príjemca je deň vopred informovaný o doručení balíka zaslaním interaktívnej sms s číslom balíka, predpokladaným termínom doručenia a výškou dobierky.
  • Príjemca má možnosť zmeniť deň doručenia zásielky odpoveďou na interaktívnu sms.

OSOBNÝ ODBER ZDARMA

DORUČENIE V RÁMCI OKRESU MICHALOVCE ZADARMO 

  • Náš kuriér, Vám v daný deň dovezie tovar v rámci okresu Michalovce zdarma. Platba prevodom alebo v hotovosti.

DOBA DODANIA

  • Dostupnosť tovaru je uvedená pri každom produkte. Pokiaľ je produkt skladom bude vam doručený do 3 pracovných dní vami zvolenou prepravnou spoločnosťou. V prípade pokiaľ produkt nie je skladom, distribuuje sa ihned' po naskladnení a zákazník bude informovaný o dátume doručenia.

 

 

Formulár na odstúpenie zmluvy

 

pre e-shop TVOJFON.sk
(Vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade ak si želáte odstúpiť od zmluvy)

Predávajúci: MPT s.r.o. so sídlom: Okružná 32, Michalovce 071 01, IČO:  51 360 101, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Košice I, oddiel Sro, vložka číslo: 43189/V. Telefón: 0905871127, e-mail: reklamacie@tvojfon.sk

 

Zákazník:

Meno a priezvisko/Obchodné meno:.....................................................................................

Ulica, číslo:.................................................................................................................................. 

Mesto:..........................................................................................................................................

PSČ:..............................................................................................................................................

Telefón:........................................................................................................................................ 

Email:........................................................................................................................................... 

IČO:............................................................................................................................................. 

 

Týmto oznamujem, že odstupujem od kúpnej zmluvy na tento tovar: 

........................................................................................................................................................

 

Číslo objednávky: .....................................................................................................................

Dátum objednania:..................................................................................................................

Dátum prijatia:...........................................................................................................................

Sumu za vrátený tovar  si želám vrátiť:..............................................................................

na bankový účet / IBAN /:.......................................................................................................

šekom na adresu: ........................................................................................................................

Dátum:.........................



                                                                                .........................................................

Podpis kupujúceho

                                                                      (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)

 

TVOJFON.sk- FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY stiahnuť

 

 

GDPR

Zásady ochrany osobných údajov

pre e-shop TVOJFON.sk

  1. Úvodné ustanovenia

 

  1. Pre potreby týchto Zásad sa rozumie:
  • Prevádzkovateľom e-shopu: spoločnosť MPT s.r.o. so sídlom: Okružná 32, Michalovce 071 01, IČO:  51 360 101, zapísanej v obchodnom registri Okresného súdu v Košice I, oddiel Sro, vložka číslo: 43189/V
  • Osobnými údajmi meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, fakturačná adresa, doručovacia adresa, IP adresa, cookies, informácie o dosiahnutí veku 16 rokov.
  1. Prevádzkovateľ e-shopu TVOJFON.sk na internetovej stránke:  www.tvojfon.sk ako správca Osobných údajov týmto informuje o spôsobe a rozsahu spracovania Osobných údajov, vrátane rozsahu práv Účastníka (ako je tento definovaný nižšie) súvisiacich so spracovaním jeho Osobných údajov.

  2. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.

  3. Prevádzkovateľ pri spracovaní osobných údajov postupuje v súlade s nasledujúcimi právnymi predpismi:
  • Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
  • Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (ďalej len "Nariadenie").

  1. Účastník je fyzickou osobou, ktorá nakupuje od Prevádzkovateľa tovar a služby.
  2. Účelom prevádzky je predaj tovaru a služieb účastníkovi, v súvislosti s čím dochádza k spracúvaniu osobných údajov:

    • v rozsahu v akom boli poskytnuté v súvislosti s objednávkou produktov a /alebo služieb Prevádzkovateľa, resp. v rámci rokovaní o uzavretí zmluvy s Prevádzkovateľom, ako aj v súvislosti s uzatvorenou zmluvou
    • za účelom / účelmi uvedenými nižšie v čl. II.
  3. Účelom prevádzky je predaj tovaru a služieb účastníkovi, v súvislosti s čím dochádza k spracúvaniu osobných údajov:
  • v rozsahu v akom boli poskytnuté v súvislosti s objednávkou produktov a /alebo služieb Prevádzkovateľa, resp. v rámci rokovaní o uzavretí zmluvy s Prevádzkovateľom, ako aj v súvislosti s uzatvorenou zmluvou
  • za účelom / účelmi uvedenými nižšie v čl. II.
  1. E-shop nie je určený pre deti mladšie ako 16-rokov. Osoba mladšia 16-rokov môže náš e-shop používať len, ak na to udelí súhlas jeho zákonný zástupca (rodič, alebo poručník). V prípade neudelenia súhlasu je nevyhnutné nás o tejto skutočnosti informovať na našej emailovej adrese uvedenej vo všeobecných obchodných podmienkach prevádzkovateľa alebo na internetovej stránke e-shopu prevádzkovateľa.
     
  1. Účely a doby spracovania Osobných údajov

 

  1. Prevádzkovateľ spracováva Osobné údaje pre nasledujúce účely: 

a._plnenie zmluvy, prípadne iného záväzku, a poskytovanie služieb:

  1. osobné údaje budú spracované po dobu rokovaní o uzavretí zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Účastníkom, a to za účelom uzavretia zmluvy, ako aj počas trvania zmluvného vzťahu;
  2. marketingové akcie: na účely splnenia marketingovej akcie, vyhodnotenie, ukončenie, doručenie prípadnej výhry, atď. Doba spracovania: po dobu marketingovej akcie.

 

  1. dodržanie právneho záväzku (najmä účtovného, daňového a archivačného, poskytnutie súčinnosti správnym orgánom, polícii, súdom, a pod.):
  1. daňový doklad bude uchovaný 10 rokov od ukončenia zmluvy: Za účelom plnenia zákonnej povinnosti archivácie účtovných dokladov na základe zákona č. 563/1991 Zb., o účtovníctve v znení neskorších predpisov budú Osobné údaje ďalej spracované a uchované po dobu 10 rokov od roka nasledujúceho po roku, v ktorom došlo k uzatvoreniu zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Účastníkom;
  2. plnenie povinností v súvislosti s uplatnením práv z chybného plnenia, poskytnutia súčinnosti správnym orgánom, polícii, súdu: Prevádzkovateľ je oprávnený spracovávať základné osobné, identifikačné a kontaktné údaje zákazníka, údaje o tovare a údaje z komunikácie medzi zákazníkom po dobu 4 rokov odo dňa uplynutia záručnej doby na tovar.

 

  1. oprávnené záujmy Prevádzkovateľa, ochrana práv a právom chránených záujmov Prevádzkovateľa:
  1. účinná obhajoba v prípade sporu. Doba spracovania sa tu stanovuje na 4 roky od uplynutia záručnej doby na tovar a predlžuje sa o dobu, po ktorú je spor vedený;
  2. oprávneným záujmom Prevádzkovateľa je ďalej zasielanie obchodných oznámení (plošných ponúk a individuálnych ponúk) v súlade s § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti a v súlade s bodom 47 Nariadenia, ak Prevádzkovateľ získal podrobnosti elektronického kontaktu v súvislosti s predajom tovaru a služieb Účastníkovi. Oprávnený záujem vzniká v nadväznosti na vytvorenú objednávku zákazníka na našom e-shope.

 

  1. marketingové a obchodné ponuky služieb Prevádzkovateľa:
  1. plošné zasielanie obchodných ponúk produktov a služieb: zasielanie všeobecných reklamných oznámení bez zacielenia na konkrétnu skupinu adresátov. Doba spracovania osobných údajov je v tomto prípade 3 roky;
  2. individuálna ponuka: zasielanie reklamných oznámení po zhodnotení niektorých osobných aspektov vzťahujúcich sa k fyzickej osobe. Prevádzkovateľ nevykonáva profilovanie v súlade s čl. 22 Nariadenia, keďže nejde o automatizované spracovávanie, ale ručnú tvorbu individuálnych ponúk. Doba spracovania osobných údajov je v tomto prípade 3 roky;
  3. Zasielanie dotazníkov Heureka - overené zákazníkmi: zasielanie dotazníkov Heureka za účelom skvalitnenia poskytovaných služieb zákazníkom. Prevádzkovateľ v rámci hodnotenia spokojnosti a iných prieskumov prenáša osobné údaje v rozsahu a e-mailová adresa tretej strane - ďalšiemu správcovi - spoločnosti Heureka Shopping s.r.o. Doba spracovania osobných údajov je v tomto prípade 3 roky. (Tu je nutný výslovný súhlas Účastníka);
  4. cookies: krátke textové súbory generované webovým serverom a ukladané v počítači prostredníctvom prehliadača. Rozlišujú sa dva typy. V prvom rade sú to cookies potrebné na zabezpečenie fungovania a analýzu webu (uskutočnenie prenosu elektronickej komunikácie prostredníctvom elektronickej komunikačnej siete, s použitím týchto cookies nemožno vysloviť nesúhlas). Ďalej ide o cookies, ktoré hodnotia niektoré osobné aspekty vzťahujúce sa ku konkrétnej fyzickej osobe. S použitím druhého typu cookies musí Účastník vysloviť súhlas. Doba spracovania je v tomto prípade 3 roky.
  • Pre účely re-marketingu sú odovzdávané cookies iným spracovateľom iba v prípade, že u nich bol udelený súhlas na tento účel, a to s expiračné dobou maximálne 540 dní. Ak dôjde k odobratiu súhlasu s reklamnými cookies, nie je technicky možné už raz odovzdanú cookies u spracovateľa ihneď odstrániť. Na odstránenie cookies u spracovateľa dôjde automaticky po uplynutí expiračnej doby. Okamžitým riešením pre zamedzenie re-marketingových aktivít spracovateľom je zmazanie cookies z prehliadača.

 

III. Ochrana osobných údajov a informácie o spracovaní

  1. Pokiaľ Účastník neposkytne svoje Osobné údaje, nie je možné uzavrieť zmluvu s Prevádzkovateľom a / alebo mu poskytnúť služby z nej vyplývajúce. Osobné údaje sú v tejto súvislosti nevyhnutné pre poskytnutie konkrétnej služby či produktu Prevádzkovateľa.

 

  1. Po uplynutí lehôt uvedených v článku II. Prevádzkovateľ Osobné údaje vymaže alebo anonymizuje.

 

  1. Účastník je povinný Prevádzkovateľovi poskytnúť len pravdivé a presné Osobné údaje. Za správnosť, presnosť a pravdivosť poskytnutých Osobných údajov je zodpovedný Účastník. Prevádzkovateľ za správnosť poskytnutých údajov nenesie zodpovednosť.

 

  1. Prevádzkovateľ vynaloží maximálne úsilie, aby nedošlo k neoprávnenému spracovaniu.

 

  1. Prevádzkovateľ je oprávnený odovzdať osobné údaje Účastníka tretím osobám, a to za nasledujúcimi účelmi: dokončenie objednávkového procesu, doručenie tovaru, zasielanie obchodných oznámení, hodnotenie spokojnosti zákazníka, poskytovanie spotrebiteľského úveru, služby zákazníckej podpory, poskytovanie poistných produktov, vybavovanie reklamácií, registrácia nového zákazníka.

 

  1. Osobné údaje sú a budú spracované v elektronickej podobe neautomatizovaným spôsobom.

  

  1. Práva Účastníka súvisiace so spracovaním

 

  1. Práva Účastníka v súvislosti s ochranou osobných údajov:
  1. požadovať od Prevádzkovateľa prístup k jeho Osobným údajom;
  2. na opravu poskytnutých Osobných údajov;
  3. na vymazanie poskytnutých Osobných údajov;
  4. na obmedzenie spracovania Osobných údajov;
  5. podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov;
  6. právo na prenos osobných údajov na iného správcu;
  7. právo namietať proti spracovaniu osobných údajov;
  8. právo na odvolanie súhlasu.

 

  1. Účastník môže svoje práva podľa ods. 1 tohto článku uplatniť prostredníctvom žiadosti na našej emailovej adrese uvedenej vo všeobecných obchodných podmienkach alebo na internetovej stránke e-shopu.

 

  1. Práva podľa ods. 1 tohto článku písm. c) a d) nie je možné uplatniť v rozsahu a na účely uvedené v čl. II ods. 1 písm. a), b) a c) s výnimkou bodu ) písm. c) čl. II, kedy je možné uplatnenie všetkých práv uvedených v ods. 1.

 

  1. V prípade, že by sa Účastník domnieval, že Prevádzkovateľ vykonáva spracovanie jeho Osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou jeho súkromného a osobného života alebo v rozpore s príslušnými právnymi predpismi, najmä ak sú Osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracovania, môže:

 

  1. požiadať Prevádzkovateľa o vysvetlenie, a to e-mailom na adresu  na emailovej adrese uvedenej vo všeobecných obchodných podmienkach prevádzkovateľa alebo na internetovej stránke e-shopu prevádzkovateľa.

 

  1. namietať proti spracovaniu a požadovať e-mailom zaslaným na emailovú adresu uvedenej vo všeobecných obchodných podmienkach prevádzkovateľa alebo na internetovej stránke e-shopu prevádzkovateľa.

 

  1. aby Prevádzkovateľ zabezpečil odstránenie takto vzniknutého stavu (napr. blokovaním, vykonaním opravy, doplnením alebo likvidáciou Osobných údajov). Prevádzkovateľ o námietke bezodkladne rozhodne a informuje Účastníka. Ak nevyhovie Prevádzkovateľ námietke, má Účastník právo obrátiť sa priamo na Úrad na ochranu osobných údajov. Týmto ustanovením nie je dotknuté oprávnenie Účastníka obrátiť sa so svojím podnetom na Úrad na ochranu osobných údajov priamo.
     
  1. Ak uplatní Účastník právo podľa tohto článku, je Prevádzkovateľ povinný odpovedať do 30 dní od prijatia žiadosti Prevádzkovateľom.

 

  1. Prijatie žiadosti o uplatnení práva z článku IV., Bodu 1 a) a f) je možné iba prostredníctvom dátovej správy alebo listom s úradne overeným podpisom na adresu sídla spoločnosti. Súčasťou žiadosti je potrebné uviesť e-mailovú adresu, na ktorú bude potom zaslaný overovací e-mail na potvrdenie totožnosti žiadateľa.

  2. Pokiaľ Účastník uplatní niektoré z práv z článku IV., Odsek 1, má Prevádzkovateľ právo žiadať preukázanie totožnosti Účastníka. Žiadosť o prístup k osobným údajom tak musí byť zaslaná z e-mailovej adresy žiadateľa. Ak bude žiadosť podaná inou formou, či z inej e-mailovej adresy, má Prevádzkovateľ právo požadovať dodatočné overenie formou odpovede na overovací e-mail. V prípade, keď žiadateľ nepreukáže svoju totožnosť do 14 dní od zaslania verifikačného e-mailu, nebude jeho žiadosť na uplatnenie práv z článku IV., Odsek 1 prijatá. 
  1. Prevádzkovateľ je oprávnený v prípade opakovanej a neopodstatnenej žiadosti o poskytnutie fyzickej kópie spracúvaných Osobných údajov účtovať primeraný poplatok za administratívne náklady s tým spojené.

  

  1. Záverečné ustanovenia

 

  1. Všetky právne vzťahy vznikajúce pri spracúvaní Osobných údajov sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, a to bez ohľadu na to, odkiaľ bol prístup k nim realizovaný. K riešeniu prípadných sporov vzniknutých v súvislosti s ochranou súkromia medzi Účastníkom a Prevádzkovateľom sú príslušné slovenské súdy.

 

2.Dotknutá osoba má právo obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov (https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk). 

  1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára účastník potvrdzujete, že sa oboznámil s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijíma.

  2. Tieto Zásady nadobúdajú účinnosť dňom  01.04.2021.

 

 

 

Obchodné podmienky

pre e-shop TVOJFON.sk

 

  1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") obchodnej spoločnosti MPT s.r.o. so sídlom: Okružná 32, Michalovce 071 01, IČO:  51 360 101, zapísanej v obchodnom registri Okresného súdu v Košice I, oddiel Sro, vložka číslo: 43189/V, kontaktné údaje: Email : info@tvojfon.sk, tel. 0905871127 (ďalej len "predávajúci") upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim a fyzickou osobou, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu (ďalej len „kupujúci") prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupnej na internetovej adrese www.tvojfon.sk (ďalej len „internetový obchod"). Odoslaním objednávky formou internetového obchodu spotrebiteľ potvrdzuje, že si obchodné podmienky prečítal, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam, a že s nimi súhlasí.

 

1.2. Tieto obchodné podmienky sú v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „občiansky zákonník“), zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“).

 

1.3. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

 

1.4. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

 

1.5. Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, kedy osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od predávajúceho, je právnickou osobou či osobou, ktorá jedná pri objednávaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania. Na zmluvný vzťah medzi predávajúcim a takýmito subjektami sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

 

  1. Informácie o tovare a cenách

2.1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivých tovaroch v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený poštou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode.

2.2. Všetky prezentácie tovarov umiestneného v katalógu internetového obchodu sú informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.

 

2.3. Cena tovaru zahŕňa daň z pridanej hodnoty (DPH) a recyklačné poplatky.

2.4. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nemožno navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.

 

3.Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

3.1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám..

3.2. Kupujúci realizuje objednávku tovaru týmito spôsobmi:

  • prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, po predchádzajúcej registrácii v internetovom obchode,
  • vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.

3.3. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.

3.4. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo: Odoslať objednávku. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári. Odoslaním objednávky kupujúci zároveň potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.

3.5. Okamžite po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzatvorenie zmluvy. Kúpna zmluva je uzatvorená až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámenie o prijatí objednávky je doručené na emailovú adresu kupujúceho. 

3.6. V prípade, že niektorá z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzatvorená potvrdením kupujúceho o prijatie tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.

3.7. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, dokiaľ nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónne číslo alebo email predávajúceho uvedený v týchto obchodných podmienkach alebo na internetovej stránke predávajúceho.

3.8. V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.

  1. Zákaznícky účet

4.1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie.

4.2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.

4.3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť, ohľadne informácií potrebných na prístup do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.

4.4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.

4.5. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy alebo týchto obchodných podmienok.

4.6. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwérového a softwérového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardwérového a softwérového vybavenia tretích osôb.

 

  1. Platobné podmienky a dodanie tovaru

5.1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:

  • bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho:
  •  č. IBAN: SK6775000000004028800235, vedený v ČSOB
  • v hotovosti pri osobnom odbere tovaru,
  • prostredníctvom platobnej brány,

5.2. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.

5.3. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná od uzavretia kúpnej zmluvy.

5.4. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.

5.5. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na bankový účet predávajúceho.

5.6. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovar nie je zálohou.

5.7. Tovar je kupujúcemu doručený:

  • na adresu určenú kupujúcim v objednávke a to prostredníctvom:
  • prepravnej služby
  • kuriérom
  • samotného predávajúceho

 

  • prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, ktorú kupujúci určil,
  • osobným odberom v prevádzke predávajúceho,

5.8. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva počas objednávania tovaru.

5.9. Náklady za dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitného požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.

5.10. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

5.11. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.

5.12. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad - faktúru. Daňový doklad je odoslaný na emailovú adresu kupujúceho. / Daňový doklad je priložený k dodávanému tovaru.

5.13. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

 

  1. Odstúpenie od zmluvy

6.1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.

6.2. Pokiaľ je kúpna zmluva uzatvorená na diaľku (prostredníctvom internetového obchodu) alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, a zároveň ak predávajúci včas a riadne poskytol kupujúcemu informácie o práve odstúpiť od kúpnej zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy vrátane formulára na odstúpenie od kúpnej zmluvy (v súlade s ustanovením § 3 ods. 1 písm. h) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku) a za súčasného splnenia zákonom vyžadovaných skutočností, má kupujúci podľa zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie odstúpiť od kúpnej zmluvy.

6.3. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní,  začínajúca plynúť:

  • okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, ak je predmetom kúpnej zmluvy objednaný tovar, ktorý sa dodáva oddelene
  • okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, ak je predmetom kúpnej zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí,
  • okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru, ak je predmetom kúpnej zmluvy tovar, ktorý je dodávaný počas vymedzeného obdobia.

6.4. Kupujúci berie na vedomie, že v súlade s ustanovením § 7 ods. 6 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy predmetom ktorej je:

  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
  • predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  • predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
  • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
  • dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
  • vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
  • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softwéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

6.5. Pre dodržanie lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy musí kupujúci odoslať akékoľvek jednoznačné vyhlásenie vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od kúpnej zmluvy a to v stanovenej lehote podľa ods. 6.3. článku 6 týchto obchodných podmienok. 

6.6. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.

6.7. Kupujúci, ktorý odstúpil od kúpnej zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy predávajúcemu. Kupujúci nesie náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.

6.8. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.

6.9. Ak kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.

6.10. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.

6.11. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknuté na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.

6.12. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvo emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom určeným kupujúcim.

  1. Práva z vadného plnenia a záručné podmienky

7.1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovaru pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, kedy kupujúci tovar prevzal:

  1. má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali, a ak chýba dojednanie, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy predávajúcim vykonanej,

 

  1. sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohoto druhu obvykle používa,

 

  1. tovar zodpovedá akosti alebo prevedeniu dohodnutej vzorky alebo predlohy, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,

 

  1. je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti a
  1. e) tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

7.2. Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. Kupujúci je oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe dvadsať štyri mesiacov od prevzatia. Toto ustanovení sa nepoužije u tovaru predávaného za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

7.3. Práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady a záručné podmienky na tovar sa ďalej riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho, ktorý tvorí prílohu týchto obchodných podmienok a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad.

  1. Doručovanie 

8.1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.

8.2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach alebo na internetovej stránke predávajúceho. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

9.Osobné údaje 

9.1. Vo veci ochrany a spracovanie osobných údajov kupujúceho zo strany predávajúceho sa použijú Zásady ochrany osobných údajov, ktoré tvoria prílohu týchto obchodných podmienok a ktoré sú umiestnené na internetovej stránke e-shopu: www.tvojfon.sk .

 

10.Mimosúdne riešenie sporov

10.1. Prípadné spory medzi predávajúcim a kupujúcim je možné riešiť taktiež mimosúdnou cestou. Predávajúci odporúča kupujúcemu najskôr využiť kontakt na predávajúceho pre vyriešenie vzniknutej situácie skôr ako bude pristúpené k mimosúdnemu riešeniu sporu. Podrobnosti o možnosti mimosúdneho riešenia sporu sa nachádzajú v Reklamačnom poriadku e-shopu  TVOJFON.sk, ktorý je umiestnený na internetovej stránke e-shopu: www.tvojfon.sk  a tvorí prílohu týchto obchodných podmienok.

 

11.Záverečné ustanovenie

11.1. Všetky dohody medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

11.2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

11.3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženie stránky, fotiek, filmov, grafik, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, patria predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.

11.4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwérové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.

11.5. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

11.6. Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 250/2007 Z.z., o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Z.z. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi.

11.7. Prílohou obchodných podmienok sú: reklamačný poriadok, vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, vzorový reklamačný formulár a Zásady ochrany osobných údajov. Uvedené prílohy sú umiestnené na internetovej stránke e-shopu: www.tvojfon.sk .

  

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosti dňom 01.04.2021

Reklámacie a vrátenie FAQ.

Časté otázky pri reklamácií a vrátení tovaru

 

Na úvod si povedzme, čo reklamácia znamená

Reklamácia je všeobecné právne jednanie, v ktorom zmluvná strana uplatňuje zodpovednosť za vady v plnení v rámci predávaného tovaru alebo služby. Spôsob reklamácie, jej oprávnenosť a ďalšie záležitosti riešia zákonné právne predpisy Slovenskej republiky, alebo zmluva (link na obchodné podmienky). Medzi bežné príklady reklamácií, patrí reklamácia chybného tovaru zakúpeného v obchode v TVOJFON.sk, alebo reklamácia kvality poskytnutých služieb. Reklamácia sa bežne rieši napríklad opravou, výmenou tovaru za bezchybný, odstúpením od zmluvy alebo poskytnutím zľavy.

Čo znamená odstúpenie od zmluvy...

Odstúpenie od zmluvy predstavuje jednostranný právny úkon, ktorý nevyžaduje súhlas druhej zmluvnej strany. To v praxi znamená, že ak spĺňate podmienky na odstúpenie zmluvy, túto zmluvu stiahnuť, vypísať a odoslať spolu s tovarom. Je však prípustná aj dohoda o odstúpení od zmluvy na základe vzájomnej dohody zmluvných strán medzi poskytovateľom a kupujúcim.

  • Tovar zakúpený v e-shope TVOJFON.sk môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia tovaru podľa zákona § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa (neplatí pre IČO, tj. pre firmy)

 ( POZOR doba začína plynúť dňom nasledujúcim odo dňa po prevzatí zakúpeného tovaru) Príklad: Pri tovare ktorý vám dorazil v pondelok 1.1.2021 ho môžete vrátiť do 16.1.2021

Môže odstúpiť od zmluvy aj právnická osoba?

  • pokiaľ ste tovar zakúpili na IČO a chcete ho využívať v rámci svojej podnikateľskej činnosti, podľa zákona Slovenskej republiky sa na vás tento zákon o ochrane spotrebiteľa nevzťahuje.

Ako vyzerá cesta reklamácie?

  • Zabalený tovar so sprievodným papierom (vypísaným reklamačným formulárom, stiahnuť tu)

  • Prebratie vami odoslaného tovaru na reklamáciu s následnou kontrolou

  • Vybavenie reklamácie v najkratšom možnom čase (najneskôr do 30 dní)

  • O každom kroku budete informovaní prostredníctvom emailu, prípadne telefonickým kontaktom

Aké sú možnosti reklamácie?

  • Výmena tovaru
  • Zľava
  • Oprava tovaru

Čo musí reklamácia obsahovať?

  • Doklad o kúpe (kópia faktúry)
  • Sprievodný list (vypísaný reklamačný formulár) s čo najdetailnejším opisom chyby, menom, adresou, a bankovým účtom pre prípadné vrátenie peňazí.
  • Daný tovar ktorý je riadne zabalený aj s kompletným príslušenstvom ( niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)

Potrebujem pôvodný obal pri reklamácii pri chybnom tovare? 

  • Nie

Samozrejme je to najvhodnejší obal pre prepravu a následnú reklamáciu

  • Musím tovar vrátiť v nepoškodenom obale?

  • Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Aj napriek tomu má TVOJFON.sk právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. Nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, v prípade ak predávajúci zistí, že hodnota tovaru, ktorý kupujúci vrátil predávajúcemu pri odstúpení od zmluvy sa znížila nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, alebo že tovar, ktorý spotrebiteľ vrátil pri odstúpení od zmluvy, je poškodený zavinením spotrebiteľa, je predávajúci oprávnený uplatniť si po spotrebiteľovi nárok na náhradu škody.

     

    Reset mobilného telefónu do továrenských nastavení pri spomalení

    • Pri väčšine smartfónov, ktoré po nejakom čase začnú ísť pomalšie alebo sekajú sa odporúča – Resetovanie do továrenských nastavení. To znamená, že sa Váš telefón sa obnoví na výrobné nastavenia a vymažú sa všetky zbytočné a škodlivé dáta, ktoré spomaľovali Vaše zariadenie. Pri resetovaní sa však vymažú úplne všetky dáta a telefón bude resetovaný s plnou pamäťou, ako keď ste ho kupovali. Viac sa dočítate tu.
    • Ešte pred samotným resetovaním Vám odporúčame si zálohovať Vaše osobné údaje ako sú kontakty, fotografie, aplikácie a iné multimédia, aby ste zbytočne neprišli o všetok obsah. Viac sa dočítate tu.

     

    Prvý rok záruky zaručuje Apple

  •  

    • Ak máte nejaké technické nejasnosti so produktami Apple, odporúčame Vám kontaktovať oficiálnu Apple podporu, kde Vám radi poradia a pomôžu, majú aj zákaznícku podporu v slovenskom jazyku, čiže nebude žiaden problém. Kontaktovať ju môžete na tomto tel. čísle 0800 178661
    • Pri zakúpení tovaru Apple odporúčame počas prvého roka záruky navštíviť autorizovaný Apple servis pre rýchlu a spoľahlivú reklamáciu v prípade vzniknutých porúch.
    • Pri kúpe produktov Apple si môžete prvý rok uplatniť záruku v ktoromkoľvek autorizovanom Apple servise na Slovensku. V rámci tohto kroku preberá spoločnosť Apple plnú zodpovednosť za prípadne poruchy alebo chyby pri každom Apple produkte, čo zahŕňa: iPhone, iPad, Macbook, AirPods, Apple Watch, Airtag.

    Autorizované servisy Apple:

    iStores pobočky

    Bratislava

    iStores - Nivy BA,
    Mlynské Nivy 3, 821 09 Bratislava
    Otváracie hodiny
    Po - Pi: 10:00 - 18:00

  • iStores - Avion BA,
    Ivanská cesta 16, 821 04 Bratislava
    tel.: 02/2090 1588
    Otváracie hodiny:
    Po - Pi: 10:00 - 18:00

    Banská Bystrica

    iStores - Europa BB,
    Na Troskách 25, 974 01 Banská Bystrica
    tel.: 048/240 0091
    Otváracie hodiny:
    Po - Pi: 10:00 - 18:00

    Košice

    iStores - Aupark KE
    Námestie Osloboditeľov 1, 040 01 Košice
    tel.: 02/2090 1579
    Otváracie hodiny:
    Po - Pi: 10:00 - 18:00

    SWISSIT Pobočky

  • Pri reklamácií produktov Apple v autorizovaných servisoch SWISSIT môžete taktiež využiť prepravu kuriérom do servisu úplne zdarma zdarma. Pôjdete na webovú stránku swissit.sk, v pravom hornom horu zakliknete DOPRAVA, vypíšte údaje a obratom Vám prídu emailom inštrukcie.  

     

    Otváracie doby
    Pondelok – Štvrtok:    08.00 – 17.00
    Piatok: 08.00 – 14.30

    Bratislava

    SWISS spol. s r.o.
    Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
    821 04  Bratislava
    Tel. č.: 02/6720 2080
    Fax č.: 02/6720 2081

    Banská Bystrica

    SWISS spol. s r.o.
    Partizánska cesta 33
    974 01  Banská Bystrica
    Tel. č.: 048/415 1768
    Fax č.: 048/415 1769

    Košice

    SWISS spol. s r.o.
    Moldavská cesta 49
    040 11  Košice
    Tel. č.: 055/789 43 58
    Fax č.: 055/789 43 60

Ako môžete reklamáciu vybaviť?

- Osobne na výdajnom miesteJána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

Je potrebné priniesť tovar aj s príslušenstvom (niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)

- Zaslať Zásielkovňou - Jána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

Riadne zabalený tovar so sprievodným listom zanesiete na najbližšiu pobočku zásielkovňou. Poistenie len do 700 eur. ( pri odovzdaní zadajte kód TVOJFON.sk).

- Zaslať kuriérom - Jána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete ktoroukoľvek prepravnou spoločnosťou. 
Zaslať Slovenskou poštou - Jána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete cez Slovenskú poštu

Vrátenie tovaru v rámci 14 dňovej lehoty na vrátenie tovaru?

  • Potrebujem obal k vráteniu?

Samozrejme áno. Tovar musí byť v pôvodnom balení, s komplet príslušenstvom a nepoškodený, aby bolo vrátenie tovaru v rámci 14 dňovej lehoty schválené.

Nový tovar ktorý nefunguje? 

-Takýto tovar nám môžete odoslať v rámci 14 dňovej zákonnej lehoty.

 Prípadne nám ho osobne doniesť na výdajne miesto Jána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce ( spolupracujeme s kvalitnými dodávateľmi ale žiaľ, aj taký je „hokej“)

Ostanú moje dáta v telefóne?

-Je skoro isté že nie.

S väčšou pravdepodobnosťou vyhráte športku. Pri reklamovanom tovare ho v servise reštartujú do továrenských nastavení, tým pádom v telefóne nezostanú žiadne dáta ani informácie. Odporúčame si preto telefón v pravidelných intervaloch zálohovať.  Ako sa to robí, sa dozviete v našom novom článku priamo tu.

 

Poškodil sa balík prepravnou spoločnosťou pri ceste k Vám?

  • Balík je zjavne poškodený už pri odovzdaní kúrierom?

Spíšte s kuriérom tlačivo „zápis o škode“ (balík čo najdetailnejšie nafoťte) viac o reklamačnom poriadku DPD sa dozviete tu

 

  • To že je balík poškodený ste si všimli až doma?

Pokiaľ neprešlo viac než 48 hodín, čo najskôr kontaktujte prepravnou spoločnosť tu (najneskôr však do 48 hodín od jej prijatia)

(opäť platí vytvoriť čo najviac fotografií, ideálne nafotiť nerozbalený balík s poškodením, následne nafotiť každý krok pri rozbaľovaní,)

Obdržali ste neúplnú objednávku, chýbajúci tovar?

Ospravedlňujeme sa, niekto zrejme pochybil.
 

Ako zistím v akom štádiu je reklamácia? 

  • O každom kroku reklamačného procesu: 1. prijatie, 2. preskúmanie, 3. vyriešenie, 3. odoslanie - budete automaticky informovaní prostredníctvom emailu, prípadne cez telefón. Ak by sa stalo, že ste neboli informovaní, prosím, kontaktujte nás na našej zákazníckej linke 090 871 127 alebo mailom reklamacie@tvojfon.sk

Správne zabalený balík?

  • Dôležité je zvoliť správny typ krabice (veľkosť, hrúbka materiálu) ktorá je odolná.

  • Ak tovar obsahuje dva a viac kusov je potrebné ich oddeliť vhodným materiálom ( kartónom, polystyrénom a pod)

  • Zvyšný priestor v krabici treba dôkladne vyplniť ( nechceme aby obsah balenia lietal v krabičke)

  • Krabicu olepte do tvaru H vďaka ktorému zabránite vstupu tretím osobám k obsahu balíka

 

  • Nezabúdajte že ste zodpovední za obsah balenia pri jeho preprave k nám

Kedy môžem očakávať vrátenie peňazí ?

  • Najneskôr do 14 pracovných dní. Samozrejme urobíme všetko preto aby ste peniaze dostali čo najskôr, pretože zákazník je na prvom mieste (peniaze vám odošleme až po prijatí zásielky
     

 

 V prípade nejakých nejasností alebo otázok ohľadom reklamácie alebo vráteni tovaru nás neváhajte kontaktovať 

Tel.č: 0905 871 127

Email: reklamacie@tvojfon.sk

 

 

 

 
Reklamačný formulár

REKLAMAČNÝ  FORMULÁR

e-shopu TVOJFON.sk

(Slúži na reklamovanie vady a poškodenie tovaru, nie na odstúpenie od zmluvy)

 

Predávajúci: MPT s.r.o. so sídlom: Okružná 32, Michalovce 071 01, IČO:  51 360 101, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Košice I, oddiel Sro, vložka číslo: 43189/V. Telefón: 0905871127, e-mail: reklamacie@tvojfon.sk

 

Reklamácie posielajte na adresu Jána Hollého 180/60, Michalovce 07101, Slovensko. V prípade odoslania na inú adresu Vám budú vrátené balíky naspäť, a za prípadné finančné náklady pri preposlaní na zlú adresu nezodpovedáme.

 

Reklamácie odosielať na adresu Jána Hollého 180/60, Michalovce 07101, Slovensko

 

Zákazník:

Meno a priezvisko

/Obchodné meno:...................................................................

Ulica, číslo:.............................................................................

Mesto:......................................................................................

PSČ:.......................................................................................

Telefón:..................................................................................

Email:.....................................................................................

IČO:.......................................................................................

 

Týmto u Vás reklamujem nižšie popísaný tovar zakúpený dňa................

. cez eshop: TVOJFON.sk, na internetovej stránke: www.tvojfon.sk

Číslo objednávky:...................................

 

Tovar:

................................................................................................

Popis vady :

.................................................................................................

.................................................................................................

 

Iné:

...............................................................................................

................................................................................................

 

V rámci reklamácie žiadam (nehodiace sa  prečiarknite):

  • Tovar vymeniť
  • Žiadam zľavu
  • Žiadam tovar opraviť
  • Iné:.................................................................................

________________________________________________

Vyjadrenie predávajúceho

 (výplní predávajúci)

 

Na základe vyššie uvedených informácii sme Vašu reklamáciu prijali dňa ..............

Reklamácia bola vybavená nasledovne: uznaná / neuznaná – odôvodnenie:

..................................................................................................................................

.................................................................................................................................

 

Reklamácia bola vybavené / zamietnutá dňa: ..........................................................

Reklamáciu vybavoval /meno, tel., mail/....................................................................

.................................................................................................................................

 

Ak bola reklamácia zamietnuté, môžete sa obrátiť o vykonanie odborného posúdenia na:

..............................................................................................................................

 

Číslo reklamácie: ........................................

 

 

                                                                                                ....................................................

Podpis, pečiatka

                                                                                                     

*nevhodné prečiarknite

 

TVOJFON. sk - Reklamačný formulár stiahnuť

Reklamačný poriadok

pre e-shop TVOJFON.sk

 

  • Úvodné ustanovenia

  

Reklamačný poriadok e-shopu TVOJFON. Sk (ďalej len „reklamačný poriadok“)je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok  predávajúceho: MPT s.r.o. so sídlom: Okružná 32, Michalovce 071 01, IČO:  51 360 101, zapísanej v obchodnom registri Okresného súdu v Košice I, oddiel Sro, vložka číslo: 43189/V, kontaktné údaje: Email : reklamacie@tvojfon.sk,tel.: 0905871127 (ďalej len "predávajúci"), a opisuje postup, akým spôsobom pristupovať pri reklamácii tovaru nadobudnutého od predávajúceho. Kupujúci je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru. Zároveň kupujúci berie na vedomie, že je povinný poskytnúť predávajúcemu potrebnú  súčinnosť potrebnú pre vybavenie reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne  predlžujú o čas, v ktorom kupujúci neposkytol požadovanú súčinnosť.

 

 

  • Reklamačné podmienky

 

  1. Ak ide o vadu tovaru, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
  2. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
  3. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
  4. Ak ide o vadu tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovaru mohol riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať.
  5. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.
  6. Predávajúci poučil kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 622 Občianskeho zákonníka (bod 1. až 3. týchto reklamačných podmienok) a právach, ktoré mu vyplývajú z ust. §623 Občianskeho zákonníka (bod 4. až  5. týchto reklamačných podmienok) tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho tak, aby kupujúci mal možnosť si ich prečítať v čase pred odoslaním objednávky.
  7. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru v zmysle platných predpisov SR a kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť u predávajúceho alebo u určenej osoby.
  8. 8. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok predávajúceho, teda čl. 1 týchto reklamačných podmienok. Kupujúci bol riadne oboznámený s reklamačným poriadkom a informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon") v čase pred uzavretím kúpnej zmluvy tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na príslušnej internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a kupujúci mal možnosť si v čase pred odoslaním objednávky prečítať ich.
  9. 9. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
  10. 10. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho zodpovednosť za vadu tovaru týkajúcu sa len tovaru, ktorý vykazuje vady, za ktoré zodpovedá výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.
  11. 11. Ak tovar vykazuje vady, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu u predávajúceho v súlade s ust. § 18 ods. 2 Zákona tak, že doručí tovar do prevádzkarne predávajúceho a doručí predávajúcemu prejav vôle kupujúceho uplatniť si svoje právo podľa bodov 1. až 5. týchto reklamačných podmienok (ďalej len „Oznámenie o uplatnení reklamácie“)  vo forme vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie- Reklamačného formulára, ktorý je umiestnený na príslušnej internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a s ktorým bude predávajúcemu doručený aj reklamovaný tovar. Predávajúci odporúča tovar pri jeho zasielaní na reklamáciu poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci  nie je povinný preberať. Kupujúci je povinný v Oznámení o uplatnení reklamácie pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru; kupujúci zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv vyplývajúcich z ust. § 622 a 633 Občianskeho zákonníka uplatňuje.
  12. 12. Reklamačné konanie týkajúce sa tovaru, ktorý sa dá doručiť predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:

  13.     a)doručenie Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu s presným popisov závad reklamovaného tovaru,
  14.   b) doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu alebo určenej osobe,
        c) doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k reklamovanému tovaru predávajúcemu, ak sú tieto údaje nevyhnutné na riadne vybavenie reklamácie;
  15. Ak je predmetom reklamácie tovar, ktorý sa nedá objektívne doručiť predávajúcemu alebo ktorý je pevne zabudovaný, kupujúci je okrem splnenia podmienok podľa bodov 12 písm. a) a c) týchto reklamačných podmienok povinný poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť na vykonanie obhliadky reklamovaného tovaru predávajúcim alebo treťou osobou určenou predávajúcim. Reklamačné konanie týkajúce sa tovaru, ktorý sa nedá objektívne doručiť predávajúcemu alebo ktorý je pevne zabudovaný začína dňom, kedy bola vykonaná obhliadka tovaru podľa prvej vety. Ak však predávajúci alebo ním určená tretia osoba napriek poskytnutej potrebnej súčinnosti zo strany kupujúceho nezabezpečí vykonanie obhliadky v primeranej lehote, najneskôr však do 10 dní od doručenia Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu, reklamačné konanie začína dňom doručenia Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu.

 

  1. Predávajúci alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim, napr. vo forme mailu alebo v písomnej podobe, v ktorom je povinný presne označiť reklamované vady tovaru a ešte raz poučí spotrebiteľa o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z bodu 1. až 3. týchto reklamačných podmienok (ust. § 622 Občianskeho zákonníka) a právach, ktoré mu vyplývajú z bodu 4. až 5. týchto reklamačných podmienok (ust. § 623 Občianskeho zákonníka). Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
  2. 15. Kupujúci je oprávnený rozhodnúť sa, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje a zároveň je povinný bezodkladne informáciu o svojom rozhodnutí doručiť predávajúcemu. Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. §623 Občianskeho zákonníka uplatňuje je predávajúci alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) Zákona ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po márnom uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.
  3. Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len“odborné posúdenie tovaru“). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.
  4. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci v prípade, ak osoba určená na odborné posúdenie uzná, že reklamácia bola zamietnutá neoprávnene.  Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú vadu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
  5. Kupujúci nemá právo uplatniť si právo zo zodpovednosti za vady, na ktoré bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
  6. Predávajúci si vyhradzuje právo nahradiť vadný tovar za iný bezvadný tovar s rovnakými alebo lepšími technickými parametrami, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

20.Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru:


  1.   a)ak ide o zjavnú vadu, ktorú kupujúci mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru a ktorú neoznámil zástupcovi predávajúcemu v súlade s bodom 8. týchto reklamačných podmienok,
  2.    b)ak kupujúci neuplatnil svoje právo, týkajúce sa zodpovednosti predávajúceho za vadu tovaru do konca záručnej doby tovaru,

 

  1.   c)ak je vadou tovaru mechanické poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim,

 

  1.   d)ak vada tovaru vznikla používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou intenzitou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru,

 

  1. e)ak vada tovaru vznikla neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,

  2.    f)ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami obvyklého používania tovaru,

  3. g)ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,

  4.   h)ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,

  5.    i)ak vada tovaru vznikla neodborným zásahom, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,

  6.    j) ak vada tovaru vznikla zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.

 

  1. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
  2. a)odovzdaním opraveného tovaru,

  3. b)výmenou tovaru,

  4. c)vrátením kúpnej ceny tovaru,

  5. d)vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,

  6. e)písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,

  7. f)odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

 

  1. Predávajúci je povinný o spôsobe určenia vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie osobne, prostredníctvom poskytovateľa poštovej alebo kuriérskej alebo donáškovej služby. O výsledku vybavenia reklamácie bude predávajúci informovať kupujúceho bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky alebo e-mailom a zároveň mu bude spolu s tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu doručený doklad o vybavení reklamácie.
  2. 23.Ak je kupujúcim spotrebiteľ - fyzická osoba: záručná doba na nový tovar je v súlade s § 620 Občianskeho zákonníka 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.

Ak je kupujúcim iná osoba ako spotrebiteľ - fyzická osoba, najmä podnikateľ, ktorý uzatvára zmluvu /kupuje tovar/ v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, platí pre takéto kúpne zmluvy individuálne dohody medzi kupujúcim a predávajúcim. Záručná lehota je 12 mesiacov /1 rok/. V tomto prípade nie je možné uplatniť nárok na odstúpenie od zmluvy.

  1. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.
  2. 25. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedená informácia o výmene tovaru, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe kúpnej zmluvy a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
  3. 26. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia kupujúceho podľa bodu 15. týchto reklamačných  podmienok nasledujúcim spôsobom:

  4.   a)predávajúci zabezpečí odstránenie vady, alebo
     b) predávajúci vadný tovar vymení.

 

  1. 27. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu a kupujúci neurčí bezodkladne podľa bodu 15. týchto reklamačných podmienok, aký spôsobom má byť reklamácia vybavená, predávajúci reklamáciu vybaví odstránením vady.
  2. Pokiaľ sa jedná vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví v závislosti od rozhodnutia kupujúceho podľa bodu 15. týchto reklamačných podmienok reklamáciu nasledujúcim spôsobom:

  3. a)výmenou tovaru za iný funkčný tovar rovnakých alebo lepších technických parametrov,  alebo

  4. b)v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny za tovar.

 

  1. Pokiaľ sa jedná vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady a kupujúci bezodkladne neurčí podľa bodu 15. týchto reklamačných podmienok, aký spôsobom má byť reklamácia vybavená, predávajúci reklamáciu vybaví výmenou tovaru za iný funkčný tovar rovnakých alebo lepších technických parametrov.
  2. 30. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené v Oznámení o uplatnení reklamácie- Reklamačnom formulári a v potvrdení o uplatnení reklamácie tovaru podľa bodu 14. týchto reklamačných podmienok.
  3. 31. Pre účely reklamácie sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dva krát.
  4. Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne.
  5. 33. Oprávnenie kupujúceho na uplatnenie reklamácie vady tovaru je po tom, ako využil svoje právo a požiadal predávajúceho o odstránenie vady tovaru podľa bodu 1. týchto reklamačných podmienok skonzumované a bez ohľadu na výsledok reklamácie už opätovne nie je oprávnený pre tú istú jedinečnú vadu (nie vadu rovnakého druhu) uplatňovať reklamáciu opakovane.
  6. Ustanovenia čl. 1 týchto reklamačných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona. Tomuto kupujúcemu poskytuje predajca záruku v rozsahu záručných podmienok platných v mieste pôvodu tovaru s tým, že doba pre vyriadenie reklamácie nie je stanovená a závisí prevažne na logistických možnostiach.
  7. Osobitný rozsah záruky pri batériách - dohoda o vlastnostiach, kvalite a účele batérie mobilného telefónu: výrobnou vlastnosťou batérie je schopnosť zachovať si rovnakú kvalitu ako v čase predaja po dobu 6 mesiacov odo dňa začatia jej užívania, pričom po tejto lehote sú akékoľvek prejavy vo vlastnostiach batérie v podobe úbytku jej výkonnosti  prejavom jej bežného opotrebovania, čo nie je považované za vadu výrobku. Na tento účel sa považuje dátum predaja telefónu  za začiatok užívania batérie. Prejav záujmu kupujúceho o dodávaný tovar, ktorého súčasťou je batéria, sa v zmysle ust. § 496 ods. I Občianskeho zákonníka považuje za dohodu o vlastnostiach, kvalite a účele dodávanej batérie.
  8. „Alternatívne riešenie sporov“-  V prípade, že kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie predávajúcim alebo keď sa kupujúci – spotrebiteľ obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o náprav. Ak predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov /ďalej len subjekt ARS/. Subjektom ARS je podľa zákona 391/2015 Z.z. Slovenská obchodná inšpekcia, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt ARS na ktorý sa obráti. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
  9. Kupujúci si môže uplatniť reklamáciu osobne doručením reklamačného formulára a reklamovaného výrobku/tovaru alebo zaslaním reklamačného formulára a reklamovaného  výrobku/tovaru na adresu predávajúceho: Okružná 32,  071 01 Michalovce. 

Kontakt :

Email : reklamacie@tvojfon.sk

Tel.: 0905871127