Vrátenie tovaru FAQ

Časté otázky pri vrátení tovaru

 

Čo znamená odstúpenie od zmluvy... (vrátenie tovaru v rámci 14 dní)

Odstúpenie od zmluvy predstavuje jednostranný právny úkon, ktorý nevyžaduje súhlas druhej zmluvnej strany. To v praxi znamená, že ak spĺňate podmienky na odstúpenie zmluvy, túto zmluvu stiahnuť, vypísať a odoslať spolu s tovarom. Je však prípustná aj dohoda o odstúpení od zmluvy na základe vzájomnej dohody zmluvných strán medzi poskytovateľom a kupujúcim.

  • Tovar zakúpený v e-shope TVOJFON.sk môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia tovaru podľa zákona § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa (neplatí pre IČO, tj. pre firmy)

 ( POZOR doba začína plynúť dňom nasledujúcim odo dňa po prevzatí zakúpeného tovaru) Príklad: Pri tovare ktorý vám dorazil v pondelok 1.1.2021 ho môžete vrátiť do 16.1.2021

Môže odstúpiť od zmluvy aj právnická osoba?

  • pokiaľ ste tovar zakúpili na IČO a chcete ho využívať v rámci svojej podnikateľskej činnosti, podľa zákona Slovenskej republiky sa na vás tento zákon o ochrane spotrebiteľa nevzťahuje.

Ako môžete vrátenie tovaru vybaviť?

- Osobne na výdajnom miesteJána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

Je potrebné priniesť tovar aj s príslušenstvom (niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)

- Zaslať PACKETA - Jána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

Riadne zabalený tovar so sprievodným listom zanesiete na najbližšiu pobočku zásielkovňou. Poistenie len do 700 eur. ( pri odovzdaní zadajte kód 96535678).

- Zaslať kuriérom - Jána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete ktoroukoľvek prepravnou spoločnosťou. 
Zaslať Slovenskou poštou - Jána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete cez Slovenskú poštu

Vrátenie tovaru v rámci 14 dňovej lehoty na vrátenie tovaru?

  • Potrebujem obal k vráteniu?

Samozrejme áno. Tovar musí byť v pôvodnom balení, s komplet príslušenstvom a nepoškodený, aby bolo vrátenie tovaru v rámci 14 dňovej lehoty schválené.

 

  

Správne zabalený balík?

  • Dôležité je zvoliť správny typ krabice (veľkosť, hrúbka materiálu) ktorá je odolná.

  • Ak tovar obsahuje dva a viac kusov je potrebné ich oddeliť vhodným materiálom ( kartónom, polystyrénom a pod)

  • Zvyšný priestor v krabici treba dôkladne vyplniť ( nechceme aby obsah balenia lietal v krabičke)

  • Krabicu olepte do tvaru H vďaka ktorému zabránite vstupu tretím osobám k obsahu balíka

 

  • Nezabúdajte že ste zodpovední za obsah balenia pri jeho preprave k nám

Kedy môžem očakávať vrátenie peňazí ?

  • Najneskôr do 14 pracovných dní. Samozrejme urobíme všetko preto aby ste peniaze dostali čo najskôr, pretože zákazník je na prvom mieste (peniaze vám odošleme až po prijatí zásielky).
     

 

 V prípade nejakých nejasností alebo otázok ohľadom reklamácie alebo vráteni tovaru nás neváhajte kontaktovať 

Tel.č: 0905 871 127

Email: reklamacie@tvojfon.sk

×

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie