REKLAMAČNÝ FORMULÁR
e-shopu TVOJFON.sk
(Slúži na reklamovanie vady a poškodenie tovaru, nie na odstúpenie od zmluvy)
Predávajúci: MPT s.r.o. so sídlom: Okružná 32, Michalovce 071 01, IČO: 51 360 101, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Košice I, oddiel Sro, vložka číslo: 43189/V. Telefón: 0905871127, e-mail: reklamacie@tvojfon.sk
Reklamácie posielajte na adresu Jána Hollého 180/60, Michalovce 07101, Slovensko. V prípade odoslania na inú adresu Vám budú vrátené balíky naspäť, a za prípadné finančné náklady pri preposlaní na zlú adresu nezodpovedáme.
Reklamácie odosielať na adresu Jána Hollého 180/60, Michalovce 07101, Slovensko
Zákazník:
Meno a priezvisko
/Obchodné meno:...................................................................
Ulica, číslo:.............................................................................
Mesto:......................................................................................
PSČ:.......................................................................................
Telefón:..................................................................................
Email:.....................................................................................
IČO:.......................................................................................
Týmto u Vás reklamujem nižšie popísaný tovar zakúpený dňa................
. cez eshop: TVOJFON.sk, na internetovej stránke: www.tvojfon.sk
Číslo objednávky:...................................
Tovar:
................................................................................................
Popis vady :
.................................................................................................
.................................................................................................
Iné:
...............................................................................................
................................................................................................
V rámci reklamácie žiadam (nehodiace sa prečiarknite):
- Tovar vymeniť
- Žiadam zľavu
- Žiadam tovar opraviť
- Iné:.................................................................................
________________________________________________
Vyjadrenie predávajúceho
(výplní predávajúci)
Na základe vyššie uvedených informácii sme Vašu reklamáciu prijali dňa ..............
Reklamácia bola vybavená nasledovne: uznaná / neuznaná – odôvodnenie:
..................................................................................................................................
.................................................................................................................................
Reklamácia bola vybavené / zamietnutá dňa: ..........................................................
Reklamáciu vybavoval /meno, tel., mail/....................................................................
.................................................................................................................................
Ak bola reklamácia zamietnuté, môžete sa obrátiť o vykonanie odborného posúdenia na:
..............................................................................................................................
Číslo reklamácie: ........................................
....................................................
Podpis, pečiatka
*nevhodné prečiarknite