Reklámacie FAQ

Časté otázky pri reklamácií a vrátení tovaru

 

 

 

Na úvod si povedzme, čo reklamácia znamená

Reklamácia je všeobecné právne jednanie, v ktorom zmluvná strana uplatňuje zodpovednosť za vady v plnení v rámci predávaného tovaru alebo služby. Spôsob reklamácie, jej oprávnenosť a ďalšie záležitosti riešia zákonné právne predpisy Slovenskej republiky, alebo zmluva (link na obchodné podmienky). Medzi bežné príklady reklamácií, patrí reklamácia chybného tovaru zakúpeného v obchode v TVOJFON.sk, alebo reklamácia kvality poskytnutých služieb. Reklamácia sa bežne rieši napríklad opravou, výmenou tovaru za bezchybný, odstúpením od zmluvy alebo poskytnutím zľavy.

 

Reset mobilného telefónu do továrenských nastavení 

  • Ešte pred samotnou reklamáciou tovaru Vám odporúčame v prípade, že je mobilný telefón spomalený alebo seká, odporúča sa použiť reset mobilného telefónu do továrenských nastavení. Tento proces by mal vyriešiť prípadné spomalenie alebo sekanie v rámci softwéru.
  • Pri väčšine smartfónov, ktoré po nejakom čase začnú ísť pomalšie alebo sekajú sa odporúča – Resetovanie do továrenských nastavení. To znamená, že sa Váš telefón sa obnoví na výrobné nastavenia a vymažú sa všetky zbytočné a škodlivé dáta, ktoré spomaľovali Vaše zariadenie. Pri resetovaní sa však vymažú úplne všetky dáta a telefón bude resetovaný s plnou pamäťou, ako keď ste ho kupovali. Viac sa dočítate tu.
  • Ešte pred samotným resetovaním Vám odporúčame si zálohovať Vaše osobné údaje ako sú kontakty, fotografie, aplikácie a iné multimédia, aby ste zbytočne neprišli o všetok obsah. Viac sa dočítate tu.

 

Ako vyzerá cesta reklamácie?

  • Zabalený tovar so sprievodným papierom (vypísaným reklamačným formulárom, stiahnuť tu)

  • Prebratie vami odoslaného tovaru na reklamáciu s následnou kontrolou

  • Vybavenie reklamácie v najkratšom možnom čase (najneskôr do 30 dní)

  • O každom kroku budete informovaní prostredníctvom emailu, prípadne telefonickým kontaktom

Aké sú možnosti reklamácie?

  • Výmena tovaru
  • Zľava
  • Oprava tovaru

Čo musí reklamácia obsahovať?

  • Doklad o kúpe (kópia faktúry)
  • Sprievodný list (vypísaný reklamačný formulár) s čo najdetailnejším opisom chyby, menom, adresou, a bankovým účtom pre prípadné vrátenie peňazí.
  • Daný tovar ktorý je riadne zabalený aj s kompletným príslušenstvom ( niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)
    Mail pre reklamácie: reklamacie@tvojfon.sk

Potrebujem pôvodný obal pri reklamácii pri chybnom tovare? 

  • Nie

Samozrejme je to najvhodnejší obal pre prepravu a následnú reklamáciu

  • Musím tovar vrátiť v nepoškodenom obale?

  • Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Aj napriek tomu má TVOJFON.sk právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. Nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, v prípade ak predávajúci zistí, že hodnota tovaru, ktorý kupujúci vrátil predávajúcemu pri odstúpení od zmluvy sa znížila nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, alebo že tovar, ktorý spotrebiteľ vrátil pri odstúpení od zmluvy, je poškodený zavinením spotrebiteľa, je predávajúci oprávnený uplatniť si po spotrebiteľovi nárok na náhradu škody.

Ostanú moje dáta v telefóne?

  • Je skoro isté že nie.
  • S väčšou pravdepodobnosťou vyhráte športku. Pri reklamovanom tovare ho v servise reštartujú do továrenských nastavení, tým pádom v telefóne nezostanú žiadne dáta ani informácie. Odporúčame si preto telefón v pravidelných intervaloch zálohovať.  Ako sa to robí, sa dozviete v našom novom článku priamo tu.

 

 

Pri mobilných zariadeniach značky Apple je potrebné, aby ste pred odoslaním na reklamáciu vypli svoj iCloud účet a funkciu Nájsť môj iPhone - Postup ako to urobiť sa dočítate tu.

 

Prvý rok záruky zaručuje Apple

    • Ak máte nejaké technické nejasnosti so produktami Apple, odporúčame Vám kontaktovať oficiálnu Apple podporu, kde Vám radi poradia a pomôžu, majú aj zákaznícku podporu v slovenskom jazyku, čiže nebude žiaden problém. Kontaktovať ju môžete na tomto tel. čísle 0800 178661
    • Pri zakúpení tovaru Apple odporúčame počas prvého roka záruky navštíviť autorizovaný Apple servis pre rýchlu a spoľahlivú reklamáciu v prípade vzniknutých porúch.
    • Pri kúpe produktov Apple si môžete prvý rok uplatniť záruku v ktoromkoľvek autorizovanom Apple servise na Slovensku. V rámci tohto kroku preberá spoločnosť Apple plnú zodpovednosť za prípadne poruchy alebo chyby pri každom Apple produkte, čo zahŕňa: iPhone, iPad, Macbook, AirPods, Apple Watch, Airtag.

    Autorizované servisy Apple:

    iStores pobočky

    Bratislava

    iStores - Nivy BA,
    Mlynské Nivy 3, 821 09 Bratislava
    Otváracie hodiny
    Po - Pi: 10:00 - 18:00

  • iStores - Avion BA,
    Ivanská cesta 16, 821 04 Bratislava
    tel.: 02/2090 1588
    Otváracie hodiny:
    Po - Pi: 10:00 - 18:00

    Banská Bystrica

    iStores - Europa BB,
    Na Troskách 25, 974 01 Banská Bystrica
    tel.: 048/240 0091
    Otváracie hodiny:
    Po - Pi: 10:00 - 18:00

    Košice

    iStores - Aupark KE
    Námestie Osloboditeľov 1, 040 01 Košice
    tel.: 02/2090 1579
    Otváracie hodiny:
    Po - Pi: 10:00 - 18:00

    SWISSIT Pobočky

  • Pri reklamácií produktov Apple v autorizovaných servisoch SWISSIT môžete taktiež využiť prepravu kuriérom do servisu úplne zdarma zdarma. Pôjdete na webovú stránku swissit.sk, v pravom hornom horu zakliknete DOPRAVA, vypíšte údaje a obratom Vám prídu emailom inštrukcie.  

     

    Otváracie doby
    Pondelok – Štvrtok:    08.00 – 17.00
    Piatok: 08.00 – 14.30

    Bratislava

    SWISS spol. s r.o.
    Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
    821 04  Bratislava
    Tel. č.: 02/6720 2080
    Fax č.: 02/6720 2081

    Banská Bystrica

    SWISS spol. s r.o.
    Partizánska cesta 33
    974 01  Banská Bystrica
    Tel. č.: 048/415 1768
    Fax č.: 048/415 1769

    Košice

    SWISS spol. s r.o.
    Moldavská cesta 49
    040 11  Košice
    Tel. č.: 055/789 43 58
    Fax č.: 055/789 43 60

Ako môžete reklamáciu vybaviť?

- Osobne na výdajnom miesteJána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

Je potrebné priniesť tovar aj s príslušenstvom (niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)

- Zaslať Zásielkovňou - Jána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

Riadne zabalený tovar so sprievodným listom zanesiete na najbližšiu pobočku zásielkovňou. Poistenie len do 700 eur. ( pri odovzdaní zadajte kód 96535678).

- Zaslať kuriérom - Jána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete ktoroukoľvek prepravnou spoločnosťou. 
Zaslať Slovenskou poštou - Jána Hollého 180/60, Michalovce, 071 01 Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete cez Slovenskú poštu
 

Ako zistím v akom štádiu je reklamácia? 

  • O každom kroku reklamačného procesu: 1. prijatie, 2. preskúmanie, 3. vyriešenie, 3. odoslanie - budete automaticky informovaní prostredníctvom emailu, prípadne cez telefón. Ak by sa stalo, že ste neboli informovaní, prosím, kontaktujte nás na našej zákazníckej linke 090 871 127 alebo mailom reklamacie@tvojfon.sk

Správne zabalený balík?

  • Dôležité je zvoliť správny typ krabice (veľkosť, hrúbka materiálu) ktorá je odolná.

  • Ak tovar obsahuje dva a viac kusov je potrebné ich oddeliť vhodným materiálom ( kartónom, polystyrénom a pod)

  • Zvyšný priestor v krabici treba dôkladne vyplniť ( nechceme aby obsah balenia lietal v krabičke)

  • Krabicu olepte do tvaru H vďaka ktorému zabránite vstupu tretím osobám k obsahu balíka

 

  • Nezabúdajte že ste zodpovední za obsah balenia pri jeho preprave k nám

 

 V prípade nejakých nejasností alebo otázok ohľadom reklamácie alebo vráteni tovaru nás neváhajte kontaktovať 

Tel.č: 0905 871 127

Email: reklamacie@tvojfon.sk

 

 

 

×

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie