Lenovo Legion H200 Gaming Headset
Kód: ACLE-GXD1B87065Podrobný popis
Herná náhlavná súprava Lenovo Legion H200 je navrhnutá tak, aby uspokojila príležitostného hráca bez kompromisov v kvalite. Užite si bohatý zážitok z pocúvania, lahkú konštrukciu, priedušný materiál a premyslené funkcie použitelnosti všade okolo. H200 je navrhnutá pre dlhé hrania a je starostlivo vytvorená pre pohodlie s ultralahkým materiálmi a mäkkými, priedušnými látkovými náušníkmi, ktoré sa môžu otácat a tvarovat podla tvaru vašich uší. Je to naozaj koniec nepohodlia a rozptýlenia v hre. Zažite nekompromisný zvuk, ktorý je vyladený k dokonalosti a prenášaný prostredníctvom prémiových 50mm zvukových ovládacov. V spojení s jednosmerným mikrofónom s potlacením šumu zažijete úplné ponorenie do hry od zaciatku do konca. Základné parametre: Typ snímaca: Dynamický 50 mm s neodymovými magnetmi Frekvencný rozsah: 20Hz - 20kHz Impedancia: 32 Ohm +- 15% @ 1kHz Mikrofón: Elektretový kondenzátorový mikrofón s potlacením šumu Polárna vzor: jednosmerný Konektivita: Káblové pripojenie 3, 5 mm Jack Rozmery (Š x D x V): 178 x 100 x 200 Hmotnost: 320 g Dlžka kábla: 2,2 mDodatočné parametre
Kategória: | Bezdrôtové slúchadlá cez hlavu |
---|---|
Záruka: | 1 rok |
Hmotnosť: | 0.3 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Lenovo
Spoločnosť Lenovo vznikla zakúpením divízie osobných počítačov IBM skupinou Lenovo Group. Firma bola založená v roku 1988 v Pekingu. Lenovo sa zameriava na vývoj, výrobu a predaj vysoko kvalitných, spoľahlivých a jednoducho použiteľných technologických produktov a služieb pre zákazníkov z celého sveta.
Do jeho produktového portfólia sú zaradené nielen osobné počítače, ale aj tablety, monitory, smartfóny, príslušenstvo, rôzne zariadenia na ukladanie dát, riešenie pre inteligentnú domácnosť a inteligentné spolupráce, rozšírená a virtuálna realita (AR/VR), komerčný internet vecí (IoT), softvér, služby a dátové centrá inteligentnej infraštruktúry. Lenovo má množstvo pobočiek vo viac ako 60 krajinách, aj na Slovensku, no svoje produkty však predáva približne v 160 krajinách. Väčšina produktov sa vyrába vo vlastných zariadeniach – viac ako väčšina ostatných dodávateľov hardvéru. Vďaka tomuto hybridnému modelu je možné efektívne prichádzať na trh s novými inováciami a zároveň mať aj väčšiu kontrolu nad vývojom produktov a dodávateľským reťazcom, pokiaľ ide o výhody v kvalite, zabezpečenie a dobu uvedenia na trh.
Spoločnosť sa snaží o zlepšenie environmentálnej udržateľnosti a plnenia sociálnej zodpovednosti. Lenovo je odhodlané znížiť dopady svojich obalov na životné prostredie aj používaním baliacich materiálov na bio báze, navrhovaním ľahších paliet, či znížením používania baliacej pásky.