Lenovo C22-20 21.5"FHD TN 16:9 600:1 200cd 5ms VGA//HDMI

Kód: MNLE-62A7KAT1EU
SK distribúcia
Značka: Lenovo
149 € / ks 124,17 € bez DPH
Skladom (1 ks)
Môžeme doručiť do:
15.5.2024
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Vyhoda-dorucenie Vyhoda-cena Vyhoda-cena Vyhoda-cena

Podrobný popis

Low Blue Light Typ obrazovky: Twisted Nematic Podsvietenie: WLED Uhlopriecka [palce]: 21.5 " Rozlíšenie: 1920 x 1080 Rozstup bodu [mm]: 0.2483 Obnovovacia frekvencia: 75 Hz (Only for HDMI imput) Pomer strán: 16: 9 Povrch displeja: Anti-glare Jas [cd / m2]: 200 Kontrast: 600: 1 Odozva [ms]: 5 ms (Extreme mode) / 5 ms (Typical mode) Pozorovacie uhly (horizontal / Vertikál): 90 ° / 65 ° Pocet farieb: 16.7 M Reproduktory: Nie Konektory: video Signal 1 x HDMI 1.4 1 x VGA audio Signal 1 x Audio Out (3.5 mm) Napájanie: integrované, AC 100-240V (47-63 Hz) Spotreba [W]: 14 W Pohotovostný režim [W]: <0.5 W TCO: Nie Montáž na stenu: VESA 100 x 100 mm Naklápanie monitoru: -5 ° / 22 ° Farba: cierna Rozmery (so stojanom, ŠxVxH mm): 507.2 x 386.4 x 206.2 mm Rozmery (bez stojanu, ŠxVxH mm): 507.2 x 310.7 x 51.1 mm Hmotnost [kg]: 2.40, so stojanom 2.71 kg Záruka: 36 mes.

Dodatočné parametre

Kategória: PC monitory
Záruka: 1 rok
Hmotnosť: 3 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Lenovo

Spoločnosť Lenovo vznikla zakúpením divízie osobných počítačov IBM skupinou Lenovo Group. Firma bola založená v roku 1988 v Pekingu. Lenovo sa zameriava na vývoj, výrobu a predaj vysoko kvalitných, spoľahlivých a jednoducho použiteľných technologických produktov a služieb pre zákazníkov z celého sveta.

Do jeho produktového portfólia sú zaradené nielen osobné počítače, ale aj tablety, monitory, smartfóny, príslušenstvo, rôzne zariadenia na ukladanie dát, riešenie pre inteligentnú domácnosť a inteligentné spolupráce, rozšírená a virtuálna realita (AR/VR), komerčný internet vecí (IoT), softvér, služby a dátové centrá inteligentnej infraštruktúry. Lenovo má množstvo pobočiek vo viac ako 60 krajinách, aj na Slovensku, no svoje produkty však predáva približne v 160 krajinách. Väčšina produktov sa vyrába vo vlastných zariadeniach – viac ako väčšina ostatných dodávateľov hardvéru. Vďaka tomuto hybridnému modelu je možné efektívne prichádzať na trh s novými inováciami a zároveň mať aj väčšiu kontrolu nad vývojom produktov a dodávateľským reťazcom, pokiaľ ide o výhody v kvalite, zabezpečenie a dobu uvedenia na trh.

Spoločnosť sa snaží o zlepšenie environmentálnej udržateľnosti a plnenia sociálnej zodpovednosti. Lenovo je odhodlané znížiť dopady svojich obalov na životné prostredie aj používaním baliacich materiálov na bio bázenavrhovaním ľahších paliet, či znížením používania baliacej pásky.

your-image-description