Lenovo ThinkVision E27q-20 27" 2560x1440 QHD IPS 16:9 4ms 1000:1 350nits HDMI DP repro
Kód: MNLE-62D0GAT1EUPodrobný popis
Eyesafe Display TÜV Low Blue Light (Hardvérové riešenie) TÜV Rheinland Flicker Free TÜV Rheinland Eye Comfort Kensington Lock Slot Typ obrazovky: In-Plane Switching Podsvietenie: WLED Uhlopriecka [palca]: 27" Rozlíšenie: 2560 x 1440 Roztec bodu [mm]: 0.2331 Obnovovacia frekvencia [Hz]: 75 Hz Pomer strán: 16:9 Povrch displeja: Anti-glare Jas [cd/m2]: 350 Kontrast: 1000:1 Odozva [ms]: 4 ms (Extreme mode) / 6 ms (Typical mode) Pozorovacie uhly (Horizontál/Vertikál): 178 / 178 Pocet farieb: 16.7 M Reproduktory: 2 x 2W Konektory: Video Signal 1 x HDMI 1.4 1 x DP 1.2 Audio Signal 1 x Audio Out (3.5mm) Napájanie: interné, AC 100 to 240 V (47-63 Hz) Spotreba [W]: 30W Stand By režim [W]: < 0.5W TCO: TCO 8.0, TCO Edge 2.0 Montáž na stenu: VESA (100 x 100 mm) Naklápanie monitora: Sklopný: -5° / 22° Otocný: 360° Nastavenie výšky: 155 mm Pivot: -90° / 90 Farba: cierna Rozmery (so stojanom, ŠxVxH mm): 613,6 x 419 - 574 x 220 mm Rozmery (bez stojana, ŠxVxH mm): 613,6 x 367,6 x 46,2 mm Hmotnost [kg]: 4.5 kg / 6.6 kg Záruka: 36 mes.Dodatočné parametre
Kategória: | PC monitory |
---|---|
Záruka: | 1 rok |
Hmotnosť: | 6.95 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Lenovo
Spoločnosť Lenovo vznikla zakúpením divízie osobných počítačov IBM skupinou Lenovo Group. Firma bola založená v roku 1988 v Pekingu. Lenovo sa zameriava na vývoj, výrobu a predaj vysoko kvalitných, spoľahlivých a jednoducho použiteľných technologických produktov a služieb pre zákazníkov z celého sveta.
Do jeho produktového portfólia sú zaradené nielen osobné počítače, ale aj tablety, monitory, smartfóny, príslušenstvo, rôzne zariadenia na ukladanie dát, riešenie pre inteligentnú domácnosť a inteligentné spolupráce, rozšírená a virtuálna realita (AR/VR), komerčný internet vecí (IoT), softvér, služby a dátové centrá inteligentnej infraštruktúry. Lenovo má množstvo pobočiek vo viac ako 60 krajinách, aj na Slovensku, no svoje produkty však predáva približne v 160 krajinách. Väčšina produktov sa vyrába vo vlastných zariadeniach – viac ako väčšina ostatných dodávateľov hardvéru. Vďaka tomuto hybridnému modelu je možné efektívne prichádzať na trh s novými inováciami a zároveň mať aj väčšiu kontrolu nad vývojom produktov a dodávateľským reťazcom, pokiaľ ide o výhody v kvalite, zabezpečenie a dobu uvedenia na trh.
Spoločnosť sa snaží o zlepšenie environmentálnej udržateľnosti a plnenia sociálnej zodpovednosti. Lenovo je odhodlané znížiť dopady svojich obalov na životné prostredie aj používaním baliacich materiálov na bio báze, navrhovaním ľahších paliet, či znížením používania baliacej pásky.