Lenovo ThinkVision P24q-20 23.8" 2560x1440 IPS 300nits 16:9 1000:1 4ms DP/HDMI/USB Pivot

Kód: MNLE-61F5GAT1EU
SK distribúcia
Značka: Lenovo
344 € / ks 286,67 € bez DPH
Skladom (1 ks)
Môžeme doručiť do:
10.5.2024
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Vyhoda-dorucenie Vyhoda-cena Vyhoda-cena Vyhoda-cena

Podrobný popis

Produkt: LENOVO LCD ThinkVision P24q-20 Part Number: 61F5GAT1EU Obraz Typ LCD Panelu In-Plane Switching Typ podsvietenia WLED Povrch dispeju matný Velkost panela 23.8" Optimálne rozlišenie 2560x1440 Oblast sledovania 526.85x296.35 mm Pomer strán 16:9 Doba odozvy 4 ms (Extreme mode) / 6 ms (Typical mode) / 14 ms (Off mode) Jas 300cd/m2 Obnovovacia frekvencia 60 Hz Kontrastný pomer 1000:1 Uhol sledovania 178 / 178 Rozmery 570x539.8x205 mm Hmotnost 6.18 kg Konektivita Video signál 1x HDMI 1.4, 1x DP 1.2, 1x DP 1.2 Out Audio signál 1 x Audio Out (3.5 mm) Vybavenie Reproduktory Nie Podstavec Sklopenie 35° dozadu, -5° dopredu Vesa ano (100 x 100 mm) Kensington zámok Ano Spotreba Zapnute 61 W max, (20W typ.) Pohotovostný režim <0,5 W Napájanie Internal Servis Záruka 3 roky product exchange

Dodatočné parametre

Kategória: PC monitory
Záruka: 1 rok
Hmotnosť: 3 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Lenovo

Spoločnosť Lenovo vznikla zakúpením divízie osobných počítačov IBM skupinou Lenovo Group. Firma bola založená v roku 1988 v Pekingu. Lenovo sa zameriava na vývoj, výrobu a predaj vysoko kvalitných, spoľahlivých a jednoducho použiteľných technologických produktov a služieb pre zákazníkov z celého sveta.

Do jeho produktového portfólia sú zaradené nielen osobné počítače, ale aj tablety, monitory, smartfóny, príslušenstvo, rôzne zariadenia na ukladanie dát, riešenie pre inteligentnú domácnosť a inteligentné spolupráce, rozšírená a virtuálna realita (AR/VR), komerčný internet vecí (IoT), softvér, služby a dátové centrá inteligentnej infraštruktúry. Lenovo má množstvo pobočiek vo viac ako 60 krajinách, aj na Slovensku, no svoje produkty však predáva približne v 160 krajinách. Väčšina produktov sa vyrába vo vlastných zariadeniach – viac ako väčšina ostatných dodávateľov hardvéru. Vďaka tomuto hybridnému modelu je možné efektívne prichádzať na trh s novými inováciami a zároveň mať aj väčšiu kontrolu nad vývojom produktov a dodávateľským reťazcom, pokiaľ ide o výhody v kvalite, zabezpečenie a dobu uvedenia na trh.

Spoločnosť sa snaží o zlepšenie environmentálnej udržateľnosti a plnenia sociálnej zodpovednosti. Lenovo je odhodlané znížiť dopady svojich obalov na životné prostredie aj používaním baliacich materiálov na bio bázenavrhovaním ľahších paliet, či znížením používania baliacej pásky.

your-image-description